22/8 tjugohundranio 16:09

hej !:D

idag va vi uppe i stallet & fixade en ny hage till hästarna, högt fint gräs och sprillans nya trådar o stolpar ^^ tihi.
 sen flyttade vi dom till den & majzan tyckte nog att hagen va lite lustig ;p
men maritza började snaska i sig gräs direkt :))
ja det händer ju inte så mkt  såhär en lördag förmiddag men.. sen ska jag nog ner till sundbergs & köpa lite godis, alltså blir det tv-kväll ikv :D det gillas !
men ni får ha det så bra, smsa vettja :D

nu ska jag bara kolla på bloggarna som jag läser dagligen :D
lägger ut länkarna till dom så ni också kan dela dessa fantastiska bloggar med mig ((:

mathilda ivarsson
nathalie johansson
anna andersson
paulina danielsson
sandra madestam
karin svensson
maria sundberg


mathilda ivarsson <3



nathalie johansson <3



paulina danielsson (paow)



anna andersson <3
anna, om du läser detta, jag tog bilden från din blogg, säg till om jag ska ta bort den ;)

ni andra tjejer, jag vågade inte lägga ut bilder på er eftersom det brukar va ganska känsligt ;s

puss & kram ;*

/e


kommentera gärna
Postat av: mathilda

thihi :)<3

2009-08-22 @ 22:32:34
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/
Postat av: anna

hihi, ingen fara :)<3

2009-08-23 @ 21:36:43
URL: http://annaandeersson.blogg.se/
Postat av: sandra

haha mig får du gärna lägga in bilder på:s jag är v'l inte kännslig?;)

2009-09-01 @ 18:05:30
URL: http://saaandraaas.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0