den 17 augusti 2009 15.29

sjuk idag :( usch, skolan börjar imorgon och jag mår "piss" :s men skolan blir det iaf !
punkt slut.. man kan ju inte missa FÖRSTA SKOLDAN :o
nejnej, det går inte för sig :)
blev ingen uppdatering igår men ni klarade ju er så wtf ;p
haha !
ingen träning bir det heller :'(
buuhu ;)
kläder tvättas inför morgondagen och planer smids :D när ska man gå upp ? vadska jag egentligen ha på mig ? frisyr ?:s
huhu (a'  men orkar inte skriva så mkt mer för jag har ändå inget roligt att skriva om ;)
kommer lite egobilder här nu ;)



tss



den söta, roliga & snälla anna på konsum igår :D <3




huhu (a'


den får avsluta mitt lilla inlägg som säkert inte va så intressant ;p

puss & kram ;*

/e


kommentera gärna
Postat av: anna

hiihh :D

2009-08-20 @ 21:20:28
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0