dentjugosjätteaugusti-tjuhohundranio

sträckning..hmm, ja sträckningen har inte lagt sig ännu.. jag sitter ju här nu så jag tränar inte idag, imorgon blir det ingen idrott för min del så på fredag borde jag kunna spela, nejnej, jag SKA spela ! matchen är viktig för laget så jag kan inte mesa;) natta kanske inte kan va med pga förkylning så därför känner jag att jag mååste va med ;o nejnej, jag SKA va med ^^ tihi men nu ska jag trampa upp lite försiktigt till stallet o ge dom lite vatten :D
puss & kram ;*
 
bild från skolavslutningen i somras ;')

/e

kommentera gärna
Postat av: maria

jag tog den bilden (a) :) <3333333333

2009-08-26 @ 21:52:54
URL: http://mariaelisabethkarin.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0