...;)

förlåt för dålig uppdatering (igen) är det typ det ändå jag snackar om nuförtiden ? :S
ajja, förlåt iaf..
igår va det liite tight om tid ;]
först så drog vi ner till kalmar, gick på ikea o det vanliga, sen åkte vi hem:) då blev det träningsmatch mot Södra Vi/rumskulla ((:
vi förlorade med 3-1 men vi hade bättre spel  än dom.. dom spelade något hårt och fult :p det säger jag inte bara för att vi förlorade nu ;)
nästa match är på söndag, mot holsby- vi spelar hemma tror jag ?:o ajja, ni går veta mer sen nån gång :p
haha jomen joodå ^^
idag blevdet en liten cykeltur till målilla med sötnows natta;D haha vi kollade på f12 s träning;)
vi kaanske ska få en ny tjej i laget, hon tränade med f12 idag och på måndag ska hon träna med oss ;D
haha:))
men ni kommer det lite sajkbilder ;p


marknaden med natta ^^ (virvelvinden som man verkligen kan kalla vinden)



en trött men uttråkad erika ;D



vääärldeens bästa mathilda ivarsson !<33

a nu orkar jag inte mer :D
puss o kram alla sötnosar ;*

/e


kommentera gärna
Postat av: mathilda

hihi ^^ där är då jag :)

sätnos ;*<3

2009-08-06 @ 00:23:14
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0