flera dagar :o

nej usch nu skäms jag nästan ;o förlåt förlååt ! har inte haft tid att sitta vid datan alls dom här dagarna ;s men nu tar jag mig tid :D
tisdag

gick upp runt 6, fixade mig iordning klädde på mig och la fram allt som skulle kommas ihåg :)
klockan blev kvart över 7 & jag drog ner till bussen. Full av glädje & spänning gick jag med långa snabba steg ner till "centrum" för att mötas av ca 10 andra nya 7:or. bussen kom sent men vi kom iväg iaf ^^
kom till målilla & där bytte vi buss, kan säga att bussen va FULLPROPPAD :o 5 pers fick stå t.om ;s vi kom fram till skolan och alla gick upp mot albäck, alla elever som skulle börja /:an stog utaför och väntade, lärarna kom ut o ropade in oss:) alla gick upp till klassrummet och spänningen gjorde så det va tyst i klassrummet;) sen minns jag inte spå mkt mer än att vi lyssnade mkt och fick maasaa papper o shit;)
the school day ended ;p
kom hem och käkade typ, på kvällen blev det speedway, dock inte på GoB arena utan i soffan här hemma;)
slutade kolla efter det 13 heatet som visserligen va spännande, lee richardsson låg först, & då kommer fredrik lindgren o bara kör om han på utsidan !;o  1.fredrik lindgren  2.lee richardsson 3.hans anderssen 4.? hoogard ;p


jag har ju vunnit priset för fulaste min men den bjuder jag på ;]


onsdag

dagen börjar med soovmorgon ;D det gillas ^^
gick upp typ vid 7/halv8;) fick skjuts av dennis upp eftersom vi skulle till gnöttlen.
vi började alltså gåå dessa 4-5 km,  vi va 4 klasser, 7: a.b.c & d ;)
tillslut hamnade jag, natta o tima med josefine & annie :)) väl där så slog vi oss ihop med lollo,emme,& bella:)
vi låg och stchteekte i solen, och spelade volleyboll :D
girlsen vann mot killarna i 3 set ;O ;)
sen gick vi hem vid 13:00 eller nått^^ tog oss typ 2 timmar ;D
på kvällen spelade R.I.K match mot  hvetlanda(dom heter så, hvetlanda)
och vetniva ? vi VANN !!;D med 4-1, natta gjorde 2 mål, jag ett & emma ett :D
hihi ;D
sen åkte jag hem ;p


torsdag

jadu, gick upp fixade mig och typ va i skolan;] hade fysik, matte, idrott(vi snackade) och engelska^^
sen va vi på f12s match, tyvärr en förlust idag :( kmr inte ihåg resultatet men dom spelade en bra match mot serieledarna(seriesegrarna) rödsle ;)
nu ska jag kolla på tv ;D


puss o kram;*

/e <3









kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0