life..

många kanske har läst det här på min bdb, men kanske inte alla ?


jag la mig i sängen och drömde mig bort, bara en liten kort..

jag drömde om livet, som alla verkar ta förgivet ?

varför är jag hatad av er ? vad har jag gjort ?

hatar ni ig så jävla mycket för att jag bodde hos min riktiga mamma ? är det därför ? i sånna fall så är ni ju fan dummare än jag trodde :o

du kollar på mig, jag vet inte varför,  varför ?

ni kollar på mig, o skrattar.. men vad har jag gjort som är så roligt ? är det så roligt att man försöker leva ett någorlunda normalt liv ?

eller ?:s

har jag fel ?

hur känns det att vara hatad ? är det verkligen så roligt ? för ni verkar ju njuta av det :o hur roligt kan det va egentligen ? ja bara undrar liksom ..

ni är "snygga" men ni har väl ingen jävla rätt o vara elaka för det ? har ni det eller ?

jäävla idioter asso..

jag tycker ni ska börja med att kolla på er själva innan ni förstör någon annans liv ! eller så fortsätter ni ett par år till och få igen , 10 ggr så hårt av en person som ni gjort illa (mobbat) när ni va mindre.. jag vet att jag har rätt i vad jag säger, så läs det här nu, o tänk efter ! det är inte bara att strunta i vad du gör mot en MÄNNISKA, en likadan varelse som just DU ! sen, sen kan du gå vidare i nästa fas och säga förlåt ...


look in my eye, and speak it out loud..


kommentera gärna
Postat av: anna

vem? :/

2009-08-16 @ 15:58:57
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0