all i wanted to say is..

förlåt..

aja, whatever. Dagen har varit lika seg som vanligt, natta va inte i skolan så jag va med saafie, lollo & dom ((:
det här lär inte bli nått långt inlägg så ni får nöja er med det som kommer ;)
så fort jag får bilderna från mickis & millan ska jag börja planera deras header till deras blogg ((:
sen får ni kanske se resultatet i en läänkniing.  dagen har sugit, & kvällen kommer suga mer..
så SMSA FFS!!! ska till världens ände, rosenfors, vad jag ska göra där lämnar vi osagt.. annars skrattar ni bara åt mig ;p
va ute & fotade lite förut men jag har inte hunnit lägga ut bilderna riktigt än, dom kommer snart tror jag ;) ska bara fixa till dom lite med .. (: jaha, nehe, nu ska jag nog sätta punkt, berättar mer ikv ^^
puss & kram på er alla :*


btw, har ni snö hemma hos er? för det har jag :D



vad tycker ni?




/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0