alla som inte dansar..

alla som inte dansar är våldtäcksmän, gäller hela kvällen mellan 12 och 5 (:



igår skrev jag att jag var sliten, men hörrni.. idag är det GARRANTERAT värre ;)
mår illa, ont i magen, huvet & halsen :/ + att jag tror jag har feber ;o helförkyld helt enkelt.
har suttit och kollat på gamla kort & sånt som farmor skickade med hem förut.
hittade faktiskt jättegulliga kort, men dom flesta finns bara i negativ :/ men jag tänkte att jag kanske
skulle ta mig en nypa frisk luft & gå ner till henne för lite skattjakt ;)
låter bra huh? :)
men ni kan ju få se lite av korten som jag kollade på, kommer nog fler ikväll (yy


1940 års upplaga..




gammal som gatan .



och JA, bilden är tagen av mig , icke redigerad :)




farmor eller nått? :p



a little light, to a little boy.



a father and his son .



hääärligt :D

det va allt för nu (:
& alla bilder är tagna av mig, med min Nikon D5000 ^^

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0