cause we belong together

I know that you and i belong together, you are so DAMN beautiful boy!<3



nejmen tjenamorrs alla bloggläsare (: vad har ni för er ? själv sitter jag här och diggar lite muuusiiiik ;b
liiiite bra musiksmak jag har :Å hihi ^^

jossan sa just en sak som fick mitt humör att sjunka lite :/ det är EN,  EN ENDA termin kvar, tills hon lämnar mig :'( fyfan asså, 8-9 kommer vara sämst utan älskling ... :'( det är ju jävla tur att jag har ballie, utan henne skulle jag inte klara mig!<33 usch, josefine lönn, fattardu hur mycket du betyder för mig eller? .. <3

nej nu ska jag plocka fram träningskläderna och sen leka med lite bilder ((: vi syns & hörs :**


jag kommer sakna dig nått otroligt!<3



/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0