i'm going down on knees for you

heejsaaan :D dagen i stora drag,  maaaassssaa tråkiga lektioner -.- maaasssaa gossiga kramar från min finfina älskling lönnträdet (a) ;p skratt som in i bombem med ballie, både igåreftermiddag & idag i skolan ;b
nu ska jag nog ner & köpa mig ett kontantkort så jag kan börja vara SOCIAL igen!? ;O
har varit utan pengar i en vecka nu, i'm very osocial .. men nu håller jag ju förresten på att ladda upp en riiiktiigt skojjig video ;) men det verkar stå still i uppladdningen ;o haha..
har bästa låten på min mobil nu, Adore U med Lil'Rain .. tack neah!<3

nej nu måste jag fasen ner till affären också ;p hörs sen , då kommer videon också :D:D <33


/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0