it's done..



jag vet att jag sa att jag skulle bli brunett för ett tag, men om jag inte blir nöjd & ska färga tillbaka sen, så skulle jag se ut som en morot i huvet ;p och det vill jag ju inte, så därför är jag fortfarande en dum blondin;)
därför gjordes detta,

# färgade utväxten
# la i bruna inslag i topparna
# tunnade ut
# klippte upp hela håret
# tog av en bit på luggen också ;)

svårt att se på bilderna, men jaja.. ;p på bilderna är håret dock inte plattat.. ni kommer få se bättre bilder senare ((:  jag är supernöjd eftersom jag länge viljat göra en förändring med håret, now it's done! ;d
nu blir det Hänt Extra framför brasan :D ha det bra mina vänner :*


dålig bild,, dåligt redigerad ..

bruna inslag (:



/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: mickis <3

du belv inte brunett ;O :)<33

men det blev fintfint

2009-12-22 @ 16:58:42
Postat av: Amanda

Supersnyggt :*<33333

2009-12-23 @ 09:57:08
URL: http://[email protected]
Postat av: josefine.

jättefint! :)

2009-12-23 @ 10:37:59

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0