jag antar att alla vill vara med i gangsterligan..

haha, rubrik tagen från Ken Rings låt - 2000-talet (:

jag har en fråga., är det någon som har samma problem som jag?
jag måste ständigt "uppdatera" allt! kläder, musik, frisyrer, smink, filmer, apparater o.s.v (:
jag är så pass trög att jag lyssnar på en jäkligt bra låt tio ggr varje gång jag sitter vid datan, men efter 3 dagar så är jag urless på den!? nån mer som känner så?
jag tycker det är lite lustigt att man gör så, men man tänker liksom inte på det ;)
men å andra sidan finns det ju saker man inte tröttnar på lika fort,.
blogga t.ex ;) det gör jag ju nästan varje dag, men inte blir jag trött på det :D
men ah, nu kom jag på att jag ju faktiskt ändrar massa i bloggen hela tiden också..
hoho, vilka problem (:

men iaf, har ni samma problem?




/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0