the yaard ;p

haallo :D sittre här, har precis nu blivit klar med att kolla bdb, facebook & bloglovin, puuh, 1 och en halvtimme sen jag kom hem ;o och NU är jag klar ;) ja, ni ser att allt tar lite tid i mitt liv ;D haha..
dagen,

* ÄÖ - sådär, rätt segt ;p

* fikarast - myysprat med nior (;

* KLF/PLT - typ ännu segare ;o rösta på lucia, linnea blom ofc (:

* lunch - tasted like SHIT

*  matte - fixade enkätfrågorna, data :)

* tyskieh  -  sööööööööööööög -.-

* bussen hem med Ballie, saga & neah ;>

nu drar jag till gården i mölillaah, möta Ballie där, naajs kväll hoppas vi (a) nu blir det platta hår, sen drar jag ;)
vi hörs älsklingar :**


©erika.söderberg!

ballie O jag i somras :') riiiktigt fina minnen :**




/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0