trying to make his way home

hejsaan (: blev inte så mkt uppdatering igår av anledningar som är privata!
men nu sitter jag här. är hungrig som in i ******* men jag klarar mig ;)
Vi var och hämtade hästen så nu står hon uppe i stallet iaf (: efterlängtad som hon har varit^^ 
har ju fixat en ny klocka här bredvid ngnstans om ni har märkt det? :d lite gullig, + att jag har lagt upp en klocka som visar när det är dags för mig att gå upp & fira JULAFTON :D
hihi :* men nu ska jag gå & kolla hur det går med maten, sen blir det nog äta och efter det stallet :')
ååh, vad mysigt det känns att säga att "nu ska jag upp till stallet och kramas med Mardi" :'D hihi, hejdå sålänge :*

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0