Bloggar...

Jag är förvånad över att det har tagit såhär lång tid men nu har jag iag fått smaka på hur det är att vara bloggare på riktigt..Elaka kommentarer..
Men ändå, allvarligt tror du att jag bryr mig ? För jag kommenterar inte en massa elaka saker på din blogg om du nu ens har en , du kanske inte vet hur man skapar en ? vad vet jag.. Whatever, jag bryr mig verkligen inte för jag har inte tvingat dig att läsa min blogg ! Jag ser ut som  jag gör, acceptera det för mitt utseende kan jag nog tyvärr inte ändra på ;)
Men om du har lust så kan du ju alltid Säga vem du är för du är riktigt feeg när du inte vågar skriva ditt namn !
Så katig och uppblåst, men grymt feg ! Glöm inte det, Du kanske har starkare muskler än mig och är snyggare, vad vet jag ? Men jag har bättre ordval och jag VÅGAR visa vem jag är...
Lillskit...^_^


Du är bara avis för att du är i skuggan av mig !


kommentera gärna
Postat av: syster yster =P

go syrran go syrran ^^

riktigt bra skrive ^^

hejja hejja =D



love you <3

2009-07-18 @ 10:20:38
Postat av: emelie i din nya klass :)

bra skrivet man ska egentligen inte bry sej va andra tycker den är säkert bara avundsjuk men jag vet i alla fall att du e fett söt :) <3

2009-07-18 @ 15:44:47
Postat av: Anonym

bra skrivet, blablabla ! jag vill ju inte säga vem jag är för då kommer din mamma kanske anmäla mig? HAHA! glömmde ju , snygging hosthost!

2009-07-19 @ 21:11:33
Postat av: skit i de du!

håller med den anonyma mannen eller kvinnan :P hahahahahahhahahhahahahahhahahhahahahahaha och jag vet vem det e!!!

2009-07-20 @ 20:52:19

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0