dagen:)

Idag har jag inte gjort så mkt faktiskt^^ Typ åkte till stallet o red ut på maritza;))
alltid lika roligt:p
sen träffade jag på linus o henke (när jag red) linus tyckte jag va lat som red på maritza :p
jao, sen satte jag mig vid datan en stund, skrev lite här;))
och vips så va klockan 18.00
shollahopp sa jag då och sprang o bytte kläder till min fotbolls"utrustning" ;D
haha de va ju lite skojj((;
Åkte med anna o marie upp ;]]
håård träning blev det men natta sa att det här bara va en början :o
vi ska träna i 3 dagar i streck nu ;o
ojsan hoppsan, jag har nämligen GRYMT ont i mitt knä och ankelknölen :(
får väl smörja med tigerbalsam imorgon och se hur det går"(
ajja, nu har peugeoten kommit hem iaf :D
min blåsparv asso :D alldelles blå och blank ;p
haha !
& nu sitter jag här och skriver, till er och med några som är inne på msn ;)
men jag ska nog sova snart, har hört det ryktas om att jag måste gå upp tidigt imorgon :O
uuuuuusch, för helene skulle ju ha fyllt 45 :'(
så då tänkte vi köpa lite flowers, vi vill ju fixa iordning lite på graven för många kmr nog sätta blommor där...
ja, vi har ju träning vid 12.00 också..
mkt på en gång;)
menmen, ni får hade så gött inatt och drömma FINA drömmar (som jag gjorde inatt tills dennis startade motorcyklen vid 6 typ :o)
haha ;)
så, godnatt ;)
puss o kram ;*


  suddigt ansikte;D bra för ni ska inte kolla på ansiktet utan på kläderna:p  

/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0