Hallu:)

Hejj på er :) Idag har jag inte alls gjort mycket...
Typ vart i stallet bara :p
Idag höjde jag hindret lite till och Maritza flög över som vanligt ;D
fiifaaan asso !  ;)
Nästa år ser ni mig på toppen av alla listor igen =D
Ajja, jag har huvudvärk, tänkte springa en sväng men då börjar det ju spöregna såklart...
Min vanliga otur,, så nu blir det fixa lite sniceiga bilder tror jag , haha !! ;)
Men ni får ha det så gött så hörs vi sen ;p
Hejdååh :)
Puss & Kram 
 
Bilden har inget med texten att göra ;)



/ e

kommentera gärna
Postat av: Hanniz <3

Hej ska bah säga en sak om att vara på toppen av alla listorna kanske har du tur att slippa mig för att jag ska få låna ett d-ponny sto ^^<3 PS Red Sirius härromdán helt underbar ;)<3 DS

2009-07-13 @ 20:27:26
URL: http://misssweeet.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0