hejj på dejj ;]]

Hejj ^^
Idag har jag varit hos Ronja hela dagen ;D Blankan centrum asso :p
Vi hittade på lite roliga grejer ;]]
Ja, nu blir det nog dra ner o kolla på Bring It On : In It to Win It ;D
länge sen man kollade på den  :p
Ja, vafan ska man skriva mer ?
Hovslagaren ringde förut, så nu har jag iaf beställt en tid !, i grevens tid kan man ju lungt säga ;o
Skulle behövas nu, bums på en gång egentligen men hon har semester så...
btw, du som kommenterar "elaka" kommentarer (som jag tycker är töntiga),  Jag tänkte bara säga att jag tkr det är HELT ok att du läser min blogg för då blir det lättare för mig att bli en större bloggare ;D
TACK !


Puss & Kram ;*


/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0