Sniicee ((;

Idag på morronen blev de ju tvn (som vanligt), Wildfire, smallville och Sjunde Himlen x)
Sen gick jag & Lisa till stallet, väl där så red jag Maritza:)
Hon gjorde samma sak som igår när jag skulle hoppa upp, Började backa och snurrar runt..Och när jag följer efter henne när hon backar så sparkar hon :o
Börjar fundera på om hon har ont eller om hon bara har nått fuffens för sig ? för när jag väl kmr upp så är hennes öron framåt och hon jobbar och springer som aldrig förr !? :s
Tips på vad det är ?
jaja, när jag kom hem blev det lite food:)
Sen tog vi motorcyklen ner till hamnen i Okhm ;D
Redigt nicee att rensa tankarna på MCn asso ;o
Ajja, vi kollade på nån veteranbils utställning eller nått sånt och sen åkte vi hem igen :p
haha !  Men det va rätt skojjsigt ;D
Nu ska jag nog kolla lite på tv igen, sen blir det borsta tänderna och ta en dejt med John Blund ;))
Sov så gott, Godnatt !
Puss & Kram



jaow;))


&, jag igen :p<3

/e

kommentera gärna
Postat av: amanda

haha, jag älskar att åka motorcyckel (H).

haha inte för att jag nånsin har kört men :$$.

& du är finast ! <3

2009-07-16 @ 13:47:25
URL: http://amaandarebscher.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygging , hosthost NAAAT!

2009-07-16 @ 21:38:55
Postat av: Anonym

snygging , hosthost NAAAT!

2009-07-16 @ 21:39:16

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0