Dagen:)

Nu sitter jag här igen;)
Dagen började med stallet (som vanligt),
Sen Åkte jag till markanden som som vanligt inte var nått att ha!..
Köpte bara lite godis och åkte en karusell en gång för rolighetens skull;p
Och efter det så åkte vi hem och då badade vi ju såklart!=D
Det värsta är att jag har fått bonnabränna='(
USCHA...
Efter vår något sena middag  tog jag och Frida en runda med bilen och vi RÅKADE,
hamna i lillesjö;) Göttans och bada i sjön säger jag bara(:
Tompa, Evve, Jocke, Ola, Frida och jag åkte hem till Ola och spelade lite cards;) roligt!=) 
Men då fick jag min ständiga feber igen..=(
Så jag sitter här med feber och en jäklans huvudvärk='(
Så jag ska försöka sova nu.. Godnatt

Puss O Kram / Erikaah=)<3


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0