Skadad='(

Sista fotbollsträningen igår för ett tag..=( Både skönt med lite vila och tråkigt..
Hur som helst,  Vi började som vanligt med att springa och efter ett helt varv kännde jag bara att det började göra ont  i "baklåret" om man kan kalla det så;p Jag fortsatte att springa och tänkte att det kanske bara va att jag inte sträckt ut än, Vi gjorde lite stretch och jag tänkte att jag kanske skulle jobba lite mer med just dom musklerna, så det gjorde jag..
När vi kände oss redo så skulle vi springa ett halv-varv i högt tempo, Vi började springa och när vi va klara så gjorde det extremt ont och vår tränare märkte att nått inte va rätt, så hon frågade och jag sa som det va! Hon tyckte att jag inte skulle träna mer men jag sa att jag ville försöka lite till. Hon smorde in mig med lite liniment och sen fortsatte vi..När vi gjorde teknik-cirkeln så fortsatte det göra ont så jag va tvungen att vila en stund, Efter ett tag så skulle vi springa ett varv till i högt tempo och jag tänktre att jag skulle hänga på men då sa Åsa ; Har du ont ska du  INTE springa! och jag ser att du har ont så kom här nu!
Vi gick till bollrummet och hon lindade benet..
En grov sträckning i "baklåret" blev de ='(
FY FUNKEN OCKSÅ!!! Ni har ingen aning om hur ont det gör,,
Anyway;p  hare gött;) / Erika:)<3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0