Svar till Mika:)

1.Jadu Mika,  jag har mina aningar om vem som tog minneskortet men jag vill gärna inte sprida dom;)
men du kan få veta i PM på bilddagboken!? om du vill? Men ingen annan får veta;p
Eller så frågar ni och ber om svar på BDB för där finns jag ju alltid tillgänglig och kan svara också(:

2. Vad roligt att du Lovar att vi ska träffas=D sånt gillar Erika;)

3. Mm, den skolan är en historia med mååånga minnen:) Glömmer den aldrig, men nu är det dags att gå vidare, ta ett nytt steg i livet och växa till sig lite!:) Vi har mognat och är nu redo för en svårare utmaning i livet!;) *Blink med ena ögat*

                                        xo xo( Puss O Kram ) / Erikaaah=D<3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0