borde vara glad!

hej, tänke bara säga att jag SKITER i vad du skriver på din jävla blogg om mig, skriv på du, för jag bryr mig inte, det är inte jag som föregår med dåligt exempel.. du säger ju till mig att jag inte ska skriva vad som helst på bloggen, jag läser din blogg för att du visade den! du är min "syster" förhelvete.. även om det bara är din privata egna blogg så VET du att jag läser den..skit samma, skriv vad du vill :)





nu ska jag iaf snart gå ner och spela min sista innebandymatch :)
ha det bra gullungar :*




/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: annie

vad heter bloggen ? (:

2009-11-22 @ 15:00:28
URL: http://pastiime.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0