dag, kväll, natt, dag

ja juste, dag, kväll, natt & ännu en dag spenderades med SAGA :D jag orkar verkligen inte blogga så mkt just nu,, men jag kan ju berätta varför iaf ;) jag vaccinerades mot   -Livmoderhalscancer (:
jag kan ju bara säga en enda sak, TJEJER; TA DEEN! den är väääldigt bra! jag kan ju också nämna att den inte alls är så farlig (:

nu tänkte jag slänga upp NÅGRA av alla 150 bilder vi tog ;) hihi, du är bäst sötan :*




den bjuder jag på!


och den bjuder saga på bara för att jag älskar den!:D

MOHAHAH ^^

puss på alla bilderna, men speciellt på saga (: <3




/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: saga

hahahahahha, bilderna erika? :o

hihi, du är så himla bra! tack för allt!<33

2009-11-16 @ 23:02:21
URL: http://sagaaknutson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0