ingen rubriik (?)

hej sötnosar :*  först och främst vill jag tacka alla er som läser min blogg, och fråga, hur bra tycker ni att den är på en skala från 1-10 ? (: sen tänkte jag bara meddela att jag lever ;p nej det va inte vad jag skulle säga utan jag skulle säga att imorn drar jag iväg till öland (a) ska spela innebandy i färjestaden(: så det blir nog inte så mkt uppdatering imorn heller :/ jaja, ni klarar er va ? nu blir det tv, sen bums i sängen :*


WHERE'S THE SNOW ? ;O

/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: kevin ;)

snön är borta ;p det är bara slask nu :'(

inga snöbollar att kasta på dig :D

2009-11-05 @ 23:53:15
Postat av: Naima

Hej på dig vännen !



Nu är det så att du som gillade kamelfärgade väska från Nuknuk, har nämligen chans att vinna den nu! Vinsten är en av dessa väskor bilderna på min blogg - en i kamel eller brun.



Tävlingsuppgiften ? Du kan läsa det genom att söka in i min blogg www.naaimas.blogg.se och TÄVLA med ! :)



Kram // Naima

2009-11-06 @ 14:17:52
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Anonym

8 för att du är så taskig mot mig.. :p

2009-11-06 @ 14:44:58
Postat av: kevin ;)

HEEEEEEEEEEEEEEEJ :D

2009-11-06 @ 19:12:19

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0