lucia är egentligen inte blond

heeeellloooo :D jag sitter här, kolla datum & tid, ja juste, jag är alltså inte i skolan(?) omg, har jag blivit en kissie, dessie/paow? nepp, glöm det, jag är sjuk ;) asså det är ju inget jag är glad över men ni vill väll inte höra om hur tråkiga program det är på tv & hur ont i huvudet jag har? :p nej juste^^ finns inte så mkt att underhålla sig med tyvärr.. men hur som helst, jag sitter här & skriver med massa människro som jag inte känner ? jag blev inbjuden till en konversation 16 pers, vet vilka 2 av dom är ;s ;) haha, amanda rebscher - jag ääär en NOLIFER ibland ;p

nu avslutas det här ganska tråkiga röriga inlägg ..;)



don't ask me that question..


/hejjerikaah


kommentera gärna
Postat av: Anonym

du tror ju du är nån

2009-11-14 @ 17:24:13
Postat av: erika

nej jag tror inte, jag VET :D

2009-11-14 @ 21:32:44
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0