om man ändå kunde spola tillbaka tiden..

nejmen tjenamorrs fan :D kvällen va asgryyym! det får man väl tacka alla för, speciellt millan, natta O jossan (aa
pizzeria & kondomer, shiiet vilken bra blandning ;) (förklaring kommer) jag har CP ont i mitt öga jooooossaaaan ;s hhaha, nej men det är lungt, känn ingen skuld ;) skaffa telia så mår du bättre sen :Å
kommer bilder nu för jag har ont i ögat & det är sketajobbigt att koncentrera sig på allt :p
så skriv på msn, är lättare där ;)
här kommer kvällens "ingredienser"

* jossan, natta & millan +  annie, issabella & saga<3
* kondooom (?)
* pizza & kebabtallrik ;o
* mååånga kramaar :'D
* SKRATT OM MAN SÄGER SÅ!
* "nu ska millan visa hur man runkar en lyckstolpe", hahahahahah ..;)
* kondomen på cyklen ..;p
* musik :)
* ligga på golvet ? ;d
* soffan
* gurra ;Å
* "*skratt från jossan* "han tappade pizzan!;O "
* bullarna på pizzan ;D

ja, nu har ni fått veta liite ;p vill ni veta mer så får ni väl fråga :>
hejj sålänge (yy



höhö, millan O jossans pizza med bölder :D



dålig bild, jag vet ;S

om ni undrar vafan dom håller på med så sitter det sån där grafittistickningar där på ;)



där har ni dom :p


<-- natta     millan        jossan--->


hihi en bild till på myyset i soffan ;d


sista bilden är på min fina josefine!<3
bara för att ni är bäst, alla 3 <3


/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0