tankar om livet..

jag är trött -_- inte på det viset, utan på typ alla? man vet inte vart man har någon längre!
när man äntligen börjar lita på någon, så slår det till, BOM!! och sen vet man, att man inte kunde lita på den..
den här världen är rätt SJUK! asså nu kommer det här inlägget handla om typ allt & ingen men vem fan bryr sig..
vad världen består av idag är typ detta, supande tonåringar, droger, CIGARETTER & SNUS, mord, våldtäckter, misshandel, utseendefixering, pengar, status och många fler negativa ord.. varför måste det vara så?
ska inte en människa kunna vara sig själv, ha en finne i ansiktet, kunna få vara smart, fattig, "ful" (om man nu kan uttrycka det så, alla är fina på SITT EGET vis!) utan att någon ska behöva vara elak?
jag är bannemej ingen prinsessa på någon av dessa saker, men jag vet när jag har nått gränsen!
mitt liv har varit allt annat än perfekt.. men är det meningen att dom som har haft ett bra liv hela sitt liv ska klanka ner på mig då ? var det jag som valde att födas just då, just i den familjen,? valde JAG det ??
nej, dåså, varför hålla på då? ;o töntar.. en smäll på käften är vad ni förtjänar!

mitt liv är back on track igen, men snart händer ngt, då är det bara att börja om på ruta ett igen!
det kan vara både positivt & negativt, man kan aldrig veta.. vad man än & sen gör så bir man alltid sårad i slutet, sånt är livet, TAKE THE SHIT WTF !? :O det är väl ingen som säger att jag måste börja röka, skolka och bete mig som en DUM JÄVLA IDIOT rent ut sagt, bara för att mitt liv har varit svårt? nej det är den där svåra delen av livet som man ska lära sig av, bli stark av och KÄMPA meed! nej nu ska jag i alla fall gå och lägga mig i soffan, chilla, kolla tv och NJUTA av livet :D <3


saknar dig <3




/hejjerikaah


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0