det finns fler lyckliga än dåliga dagar !

jo, många dåliga &jobbiga dagar finns. men det finns desto fler lyckliga & lätta dagar om man ser livet på rätt sätt :D min dag har varit fantastisk, speciellt precis efter lunchen och eftermiddagen ;)
ajja, ni som vet ni vet .. nu sitter jag iallafall här hos therese, erik våfflan och arvid såklart !:D
har ätit här & nu snart blir det kanske film ?^^  
arvid sitter bredvid & stutsar i hoppgungan, såå gaaaleeet söööt, I love him  :*
har ju faktiskt inte berättat att jag inte är hemma imorgon ? ska iväg med therese & erik^^
om ni smsar imorn så får ni veta vart (yy haha så nu är ni ju så gott som tvugna att smsa ;)
men nu ska jag mysa med arvid & åka till affären, puuuuss :*

/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0