fotografens bästa vän-kameran-

idag, rätt snart förhoppningsvis ska vi hämta ronja, sen fotografering :p
vi ska ta massa kort med hästarna nu när det är sista veckan .. <3
sen kommer jag nog försöka fixa en ny header snart igen, jag verkligen älskar denhär men jag tänkte att det skulle bli lite nya bilder, där maritza & maiya ska finnas med :) ta inte illa upp mathilda för somsagt, jag älskar den här headern men jag vill hylla mina hästar nu, minnas dom även här ! <3
kommer KANSKE nån bild ikv, eller imorn :)
pusshej :*




kommentera gärna
Postat av: mathilda

erika , du vet det ät helt lugt :D<333

2009-10-05 @ 16:34:53
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0