freaky friday

ja, eller hej kanske jag ska börja med ;p
man har ju gått & hoppats på en riktigt rolig fredag men nu blir det väl film hela kvällen eller ngt ?:o
det suger.. natta har ju bandyträning så därför blir det inget gården eller nått ikv ;/
& imorgon är det inställt med anton och kevin, inget blir som JAG vill !
men lilli kommer nog och då blir det väl förhoppningsvis skratt & mys (:
sitter och lyssnar på favoritlåten, teenage dirtbag :D åt spaghetti & köttfärssås nyss(yy
men nu ska jag ta och kolla på tv ((: <3



kommentera gärna
Postat av: amanda

ush, jag hatar alltid när det inte blir som man vill!

om man besämmt ngt lixm osen blir it så ändå, haha xdd <3

2009-10-16 @ 21:00:39
URL: http://amaandarebscher.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0