I NEED HELP !

hejjs igen :D mycket uppdatering idag & det gillas (iaf av mig)! jag behöver lite tips & råd, nej jag behöver en FÖRÄNDRING ! jag ska göra något med mitt hår, och jag vill veta vad , jag har tänkt göra lingor o lite, men ska dom vara ljusare eller mörkare ? ;O snällasnälla hjälp miiig ?


help me -_-



ljusare eller mörkare ? o-0

+ att anna har lagt ut en bild på hennes underbara hår nu, så här kommer en länk ;D

annas blogg PH


SHIT nu har jag missat 11 minuter av Ugly Betty ;O


/e

kommentera gärna
Postat av: nattafan ;d

bruuuunt !! ;D

2009-10-28 @ 13:04:06
Postat av: anna

ljusare! :D

hihi (a)

2009-10-28 @ 13:48:23
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0