jag älskar dig !

nu är bloggen fixad :D äntligen säger jag ju bara ! hoppas ni tycker det ser bättre ut ?:)
dagen nudå.. började med samling i "spegelsalen", natta va sjuk så hela dagen spenderades med saga<3 
vi startade med att thomas pratade i en timme om maaasaaa olika saker (inget fastnade);s sen började vi lite smått med tralala osv, vi sjöng fett lätt bästa sången som uppvärmning, imse vimse spindel ;D
sen sjöng vi massa andra sånger och pratade massa ;) efter det så började vi öva på två sånger som jag tror (inte säker) att vi ska sjunga på redovisningen på lördag :D det låter GALET fint när vi sjunger ! vi är indelade i 3 grupper,
killarna - sjunger basstämma 
jag och tjejerna i min "grupp" - sjunger melodistämma
dom andra tjejerna - sjunger en "överstämma"

ni ska bara höra, det låter verkligen sjukt fint, vi övade faktiskt bara i en halvtimma på låtarna första gången idag och det är helt insane :D nästa gång vi har elevens val vecka står Show på shemat !:D
men nu ska jag ta & åka upp til mina 2 favoriter uppe i stallet :D
puss på er alla söta läsare :*


kommentera gärna
Postat av: saga

erika, vi ääääger på musik ju :D haha,

men hell show om ett år ;) hahah <3

2009-10-07 @ 21:32:39
URL: http://sagaaknutson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0