no more

hejsan inte så mycket uppdatering igår :/ men men.. nu har jag ju faktiskt lite att prata om :D
igår,, drog iväg till o-hamn med syster& arvid (: lite shopping (aa) blev ett par jeans och ett linne (kommer bilder)
fanns faktiskt inte så mycket jeans osv i min smak :/ får väl ta med mig lite friends och shoppa nån dag kanske ? :) på vägen hem blev det McDonalds *muums*  sen hem. Förberedde inför träningen, la fram kläder, klubba osv ^^ träningen gick sådär ;o alicia har börjat som ny nu (y) bra alicia, du behövs! :D
match i KRISTDALA på torsdag, inte spec laddad men vi ska nog visa dom ((: anna har färgat håret (?), jättefint btw, kanske slänger in en länk sen när hon lägger upp en bild på't :D
idag; vaknade(blev väckt) runt 10, ca kvart över drog vi in till vimmerby och hämtade min TELEFON ;D finally!
kollade kamera också*happy* det får nog bli en D5000, eller rättare sagt det BLIR en sån (hoppas jag)
hahahah ^^ nej nu måste jag gå, dags för mat, tillbaka snart :*


bääääööst :D<3


/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0