what I can see is true love

"I'm crazy inlove oh oh ohoh" idol förut, och jag är GALET kär i Kim Grönwall ^^
mina favoriter är erika & KIM ! :D kim, asså.. han är SJUKT snygg och hans röst !? jag skulle göra ALLT för den om jag vore kille ? anders bagge sa att han borde ha valt en nyare låt, men du bagge, SKIT NER DIG !  jag tycker han valde precis rätt låt för han fick verkligen med sig publiken ;D erika asså, hon har precis samma GO som jag *stolt* man måste våga ryta i med rösten och trycka ut luften (yy
och för alla er som aldrig hört mig sjunga - NI KOMMER ALDRIG FÅ HÖRA MIG SJUNGA!- haha knäckta ;d
nejmen jag bara skoja.. jag ska ta & sätta mig framför tvn en stund och sen göra ett nytt försök att sova, annars vetifan vad jag gör ?;o jajja, life goes on ;) skola imorn, öppet hus dag, uppträdande och 2 lektioner :)
tråk tråk tråk .. ni är alltså skyldiga att smsa :*
men hörreni, vi syns/hörs :D <3



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0