det fanns en tid för längesen..

det känns som om det vore flera år sen nu.. jag vill tillbaka i tiden, tiden då man verkligen mådde bra ! tiden man ADLRIG NÅNSIN GLÖMMER ! tårarna rinner, här och nu i denna sekund :'( för jag inser att varje sekund man lever och alla minnen man har kan raseras på en blank sekund och vända din värld uppochner :o här ska ni få se lite av mina  minnen, men absolut inte alla..


guud, mina vänner, 7 års tid med er och nu ? splittrade :'(



första dagarna med mina fina flickor :* <3



minns ni ?;$



anna, natta ? nästa år igen ?<3



öland natta, shiit :o <3






remember when we took theese pictures ?<3




det SKA va du & jag för alltid !<3



göteborg med klassen :'D



falkenberg ffs :D<3

nu orkar jag inte mer, minnen kan bli smärtsamt att kolla igenom ..


kommentera gärna
Postat av: mathilda

det ryser inom mig. håret på armarna liksom ställer sig upp. det ilar längs ryggraden när jag tänker på hur mycket jag saknar 6:an och venhagskolan. <33

2009-09-27 @ 00:31:46
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0