du & jag !

lilli heela dan ^^ orkar inte skriva för jag är suupertrött:p s just därför ska jag låta bilderna tala för sig själva, blev något lustigt med alla dessa bilder.. åkte ju in till vimmerby för att lämna in min telefon för den är ju cp, tog kort till mitt id och shoppade lite också :D ajja, kameran i lånetelefonen som jag fick är inte så bra, därför tog vi alla orten med lillis :) när jag sen skickade över alla bilder så försvann hälften och jag kan inte hitta dom nånstans på mobilen ?;s  har därför inte så många:p



fiinaste lilli !<3



jag ;s



sötfia !<3



jaag :p




you and me, forever !<3

pusshej ;*




/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0