film+klasskamp

idag kollade vi på film i skolan :D jag grät så jävla bra/sorglig va filmen ;s

men mest grät jag för att jag fortfarande tycker det är jobbigt med begravningar, vilket finns med på denhär filmen.. men den va sjuuukt bra iaf! rekommenderar den verkligen ^^

vi tog ju klassfoto också ;p

närbilden kanske kommer in här nån gång :p

haha !

sen hade vi iaf klasskamp ;s typ massa trååwkiga grenar, vi vann! :D

haha nej jag bara skojja, vi får reda på vilka som vann imorgon ;D

tihi, va busig ja va nu ;D

men ska gå ner & vila en stund nu & se ifall jag kan få slippa denhär huvudvärken nån gång .  kommer lite bilder på filmen och klasskampen nudå :D 


(det går inte ladda upp bilder för tillfället ?:s ni får vänta tills ikv eller nått då ;p )

puss & kram ;*

 

 

/e


kommentera gärna
Postat av: anna

sv; palm ;p<3

2009-09-02 @ 16:10:25
URL: http://annaandeersson.blogg.se/
Postat av: amanda

kan fatta att det känns jobbigt att se på begravngar oså för dig ://.

ska nog ladda hem den dära filmen för har inget bättre för mig och du säger ju att den är bra så :D<3

2009-09-02 @ 17:21:36
URL: http://amaandarebscher.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0