20 april




phs_ från förut idag, en tisdagsoutfit och lite mysiga bilder (:


heej på er!
igårkväll tog jag mig först en sväng förbi IP när mina brudar tränade, jag var inte med pga att jag har så himla ont i knäet..
efter det satte jag mig på cyklen och tog mig en försiktig tramp till syster, där gosade jag lite med arvidplutten som jag inte träffat på hundra år känns det som!

sen åkte jag hem och fastnade framför Svenska Hollywoodfruar, och sen somnade jag ;o
haha..


nu sitter jag i alla fall här med Magnus Weideskog – TiK ToK i högtalarna, en grym kille det där!
dage har varit helt okej, fram tills näst sista lektionen då allt ballade ur och jag fick sjuuuuk huvudvärk!
segt som fasen då vi hade en lektion kvar efter det..
men jag klarade mig och nu sitter jag här (ovanligt). Jag tror vi skulle ta oss en tripp till oskarshamn och kolla på nya trädgårdsmöbler, för jag är verkligen sugen på lite nytt ute på vår härliga altan!
nu sätter jag väl punkt[er]..

update: såg att linsen va lite skitig på första bilden, och att andra bilden var dålig kvalité, men ni får leva med det!

bye .


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0