25 april - den väntade dagen



phs_ by me.


godförmiddag får man väl säga. det blev inga bilder igår eftersom jag helt enkelt var för lat för att lägga in bilder på datorn, jag är inte en nöjd med bilderna.. men ni ska få se dom ändå, eftersom det bara handlar om att jag ska visa vad jag köpte igår!

nu på morgonen har jag städat lite, käkat mumsig frukost och förberett mig inför matchen.
jag fryser om händer och fötter men jag är ändå lika pepp! jag gillar peppade fotbollstjejer! :D
knas det blev där, men men.. nu ska jag gå och göra iordning en smoothie som ska drickas sen, och plocka fram lite fruukt! :) bilder kommer straaaaax!




puuuss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0