26 april


ph_ by me sometime.



hej på er gullisar! :)
här sitter jag, musiken spelas för fullt i mina högtalare så golvet vibrerar, sånt dunk gillaas!

igår var vi ju som sagt iväg och spelade seriepremiären mor Kristinebergs FF, det blev lika 2-2 och det tycker jag är helt godkänt! hade himlans ont i halsen så jag spelade inte så mycket, och mot slutet så blev jag sparkad rätt över högerknät och jag trodde jag skulle svimma.. uuuusch!
halsen har krånglat idag och jag har haft lite svårt att prata till och från, men det funkar säkert.. skulle varit påväg till träningen snart, men jag ska inte vara med. istället ska jag sitta här och fetta mig :$
borde städa och hålla på, men neej, jag vill inte! :(

skoldagen har varit ungefär ganska mycket lika bra som alla dagar innan, haft lite ont i halsen och huvudet, men visst fasen är alla mina fina vänner lika bra för det! bäst är ni! :*

nu ska jag gå och göra en smoothie, sen kommer det lite bilder.




puuuuuuuuuuussss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0