28 april



ph's_ några random bilder från igår ^^


hejsan hoppsan på er alla!=)
dagen har varit helt okej.. började som vanligt vid 08:10, hade ÄÖ i två timmar och tyska i ca en kvart, sen drog vi ner till gården, där hade vi tjejgrupp, pratade lite om vänskap och så.. slutade ca klockan 12, gick upp och lunchade med linette, rebecca och nathalie, a.k.a Sickan ^^
efter lunchen så gick jag ner och hämtade Jessika och joooosssaaan, vi gick in till centrum, tog ut lite pengar och flummade (som vanligt) ;)

nu sitter jag här, borde packa väskan eftersom jag har utvecklingssamtal i hultsfred vid 17:00 och träningen i rosenfors börjar 17:30, hurra!
kommer bli tiiight!  jag ska ta det lite lugnt på träningen p.g.a knät och min hals!
men hörrni, nu mååste jag byra om, vi hörs senare! :*



puuuuuuussss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0