7e april 2010 - jag är kär..

i min kamera! ;)


ph_ bild sen i höstas. (:


godmorgon, eller a det borde jag ha sagt för typ en och en halv timme sedan, då jag faktiskt vaknade.
Men jag har varit ute med vovvisen, kollat bdb, facebook och alla 106 inlägg på bloglovin, så därför har det tagit lite tid.. Men nu är jag här och uppdaterar, det gillas!
idag händer väl inte så mycket, jag ska till vimmerby och kolla efter en jacka sen, mer än så vet jag faktiskt inte.
på fredag ska jag iallafall göra något åt min hemska utväxt, jag funderar på att klippa av topparna, göra håret lite mörkare och lägga i ljusa slingor? :)
men vi får se..
nu ska jag gå och äta frukost, UTE, på altanen, GILLA!




/erika  



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0