it's a fine differens .


nyss hemkommen från frissan, och de stora bilderna i mitten är resultatet! (:
småbilderna är bilder så ni kan se hur det var innan, med utväxt och allt..
när jag hade good hairdays kommer jag sakna den gamla hårfärgen, men jag verkligen AVSKYR utväxter, så jag tror det kommer bli superbra med den här färgen eftersom det faktiskt är min naturliga hårfärg. I sommar kommer det solblekas som tuuuusan, pga att jag har färgat så många gånger, och precis det vill jag! så i sommar får ni se upp för erikas frillääh! ;)
now är det dags för lite food, sen drar jag till hultsfred för en sjuhelvetes kväll med fina människor,
fly high bitches!


kommentera gärna
Postat av: anna

sniiiigt :D hih

2010-04-09 @ 18:08:08
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0