rewind the tape, I want do do it in another way .

det funkar inte att ladda upp bilder så det här får bli ett tråkigt inlägg..
kom hem från träningsmatchen vid typ lite efter 5, packade upp alll shiit som låg i väskan, kollade bilddagboken+ facebook,sen fotade jag lite och nu sitter jag här!
matchen vann vi, 3-2, ganska bra.
just nu sitter jag bara här och gör, ingenting, förutom att jag väntar på att matte ska svara på msn, men jag tror han dog eller nått -.-
nehe, nu ska jag ta tag i mitt liv och gå och sätta mig framför TVN! :D

fly high .


kommentera gärna
Postat av: rumptott

nää vad är de för nått? =O

2010-04-12 @ 10:32:19
URL: http://imissmymom.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0