this is something else, something different.



ph1_ jag och jossan ♥
ph2_ josefine ♥


den här fina människan kommer troligtvis börja gästblogga här nån gång ibland i veckan, så ni vet!
jag tycker att det är en suuuperidé och jag tycker att ni ska vara snälla mot henne och kommentera mycket så kanske hon tillslut fattar tycker för det här med att blogga och skaffar sig en egen härlig blogg, så när ni ser och märker att inläggen kommer från jossssaan så ska ni anstränga er så pass mycket att ni slänger iväg en kommentar också tycker jag!

josefine lönn, jag älskar dig ♥






/din erika .


kommentera gärna
Postat av: Anonym

jääävligt fula bilder på mig!

fyfan! ;o



o jag älskar dej mä

2010-04-10 @ 13:04:55

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0