bedtime.

right now har jag placerat mig under täcket i min härliga säng. flätor i håret, borstade gaddar och mobilen i handen. fint alltså! förut tog jag mig en tur till affären som sagt. köpte 3 vimmerbytidningar och en billys som just nu befinner sig i min mage. ihi. och JA det finns en bra anledning till varför jag köpte 3 tidningar. jag lovar att jag inte har gått i väggen eller något! jag orkar bara inte förklara. jag har även samlat ihop äpplen som ramlat ner på gräsmattan och slängt dom i skogen, samt vikt tvätt. jag är för bra jag. tsss. nu ska jag nog satsa på att sova. har sovmorgon imorn så vi får se om jag uppdaterar på morgonen eller inte. godnatt på er

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0