bilder från tranås 2









fler bilder kommer under veckan..


imorgon börjar skolan. ganska konstigt det känns att jag ska börja åttan. hel knaasigt faktiskt.
men det ska bli grääjt att träffa alla härliga människor. säger som becca i min klass. dom första veckorna är kul, men resten är bara plågsamt.
men visst har man roliga dagar också. ohja. hela tiden!

känner mig lite småkrasslig. förkyld och så. men träning ikväll blir det. och skola imorgon. wiih.
jag har inte så mycket mer på hjärtat faktiskt. puss

kommentera gärna
Postat av: annie.

heeeeeeeeej snygging, fina bilder :* <3

2010-08-26 @ 15:16:15
URL: http://annieeilvonen.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0