dagens


tröja @ BikBok - tights @ HM - converse @ Inter Sport - väska @ typ ullared?



enkelt, snyggt och skönt. det är ungefär vad som gäller den sista veckan.. John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre spelas i högtalarna. jag ryser.
nu börjar one tree hill så jag tänkte kika på det en stund. sedan slänger jag mig på cyklen och drar till pappas jobb. han ska skjutsa mig till träningen.

nu kommer ni typ tappa hakan. men jag har gjort ett videoinlägg. ha-ha. min röst låter helful på inspelning. plus att jag är hes och så. men ni får iallafall lite att skratta åt. hahaha. jag skrattar lite själv faktiskt..
och snälla ni, ha överseende, jag har faktiskt aldrig gjort sånt här innan. jossan kommer säkert skratta sönder sig när hon ser den och sen reta mig i typ 13574975 år. men det är liksom sånt jag får leva med. tsss.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0