dagens





phs_ lite småsuddiga bilder sådär. haha.



hej alla coola bananer. ni gör väl som jag och sitter och kikar på Fångarna på Fortet hoppas jag?
när jag fick höra att det skulle göras nya säsonger av fpf så blev jag ÖVERLYCKLIG! man satt liksom och kollade på det när man var mindre och tänkte shiit vad coolt. och nu är det igen. fett brao faktiskt.

träningen gick sådär. jag hade nog en dålig dag eller nått. men man får ju hoppas att morgondagen är desto bättre! nu känner jag att det är dags för lite ipren och ett spann vatten. jag är trött som satan men kan inte sluta le. hur går det ihop sig egentligen? haha. nähä ni. nu ska jag nog slänga mig i soffan.
rocka pååååååååååååå



kommentera gärna
Postat av: karin

hiihi, varför är du så glad ;) <3

2010-08-30 @ 21:48:32

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0